piątek, 18 stycznia 2013

Ślub i wesele cz.1 - TORT

Dzisiejszy post będzie trochę z innej beczki ;) Jest to słodka zapowiedź postów dotyczących ŚLUBU I WESELE Przeglądając portal www.stylowi.pl natknęłam się na przepiękne torty weselne. Są one na tyle piękne, że zainspirowały mnie do dzisiejszego posta.

Na każdym weselu przychodzi taki moment, że na salę wjeżdża ogromny tort weselny, którym młodzi częstują się nawzajem, a później swoich gości. Dlatego też nasuwa się pytanie, czy tort ma być tylko pyszny? Odpowiedź brzmi nie! Tort ma być pyszny ale przede wszystkim piękny.

Skoro tort ma być również piękny, warto się zastanowić nad jego formą i podaniem. Decyzja należy do pary młodej jaką formę wybiorą. Dzisiaj możemy się spotkać z różnymi postaciami tortów weselnych.

Np:
- tort kwadratowy,
- tort okrągły,
- tory kwadratowe lub okrągłe pozimowe,
- a także coraz popularniejsze torty babeczkowe.


TORTY BABECZKOWE


TORTY OKRĄGŁE


TORTY KWADRATOWE


Jak podobają się wam powyższe propozycje? Który tort najbardziej przypadł wam do gustu? W Internecie można naprawde znaleźć wiele pieknych inspiracji. 

9 komentarzy:

  1. Okrągłe podobają mi się najbardziej, ale babeczkowe też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego weekendu.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  3. do mnie najbardziej okragłe przemawiają, aczkolwiek drugi tort kwadratowy (czarno - biały) jest równie piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te okrągłe najbardziej mi sie podobają,ale reszta też niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. stylowi.pl i zszywka.pl - to strony, na które najczęściej zaglądam :D wiele wspaniałych inspiracji :D a co do tortu, najbardziej podoba mi się pierwszy :D fantastyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie myślałam jeszcze o torcie. Nie mam pomysłu jak mógłby wyglądać ;)

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z perspektywy czasu żałuję, ze nie zdecydowaliśmy się na babeczkowy tort... Świetna sprawa ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja póki co w 80% jestem przekonana na ten tort :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...